Utstillingsåpning Anja Carr 10 år

Tusen takk til alle som kom på åpning av Anja Carr sin utstilling lørdag 13. mai!

Museumsleder Sara Cornelia Greiff ønsker velkommen til utstillingsåpning med Anja Carr. Fotoverk på vegg i bakgrunnen og stor skulptur av et lykketroll i forgrunnen.

Museumsleder Sara Cornelia Greiff ønsker velkommen.       Foto: Kathrine Skarsholt

Leder Hovedutvalg for kultur i Trøndelag fylkeskommune, Bente Estil, museumsdirektør i Museet Midt, Camilla Birkeland og museumsleder ved Kunstmuseet, Sara Cornelia Greiff foran fotoserie på vegg av Anja Carr.

F.v Bente Estil, leder i hovedutvalg for kultur i Trøndelag fylkeskommune, som holdt åpningstalen, Camilla Birkeland, direktør for Museet Midt og Sara Cornelia Greiff, museumsleder ved Kunstmuseet. Foto: Kathrine Skarsholt

Musiker og komponist Stina Stjern ved sitt miksebord under fremføringen av musikalsk innslag på den offisielle åpningen.

Musiker og komponist Stina Stjern bidro musikalsk under åpningen. Foto: Kathrine Skarsholt

Leder Hovedutvalg for Kultur i Trøndelag fylkeskommune, Bente Estil, kunstner Anja Carr og museumsleder Sara Cornelia Greiff foran to skulpturer av My Little Pony

Kunstner Anja Carr sammen med hovedtaler Bente Estil og museumsleder Sara Cornelia Greiff. Foto: Kathrine Skarsholt

Oversiktsbilde over publikummere i utstillingen under den offisielle åpningen. Store tekstilskulpturer i forgrunnen.

Foto: Kathrine Skarsholt

En far og en sønn står og ser på kunstverk på vegg av Anja Carr. Verkene har metallramme, er svært fargerike og består av blant annet ulike tekstiler.

Foto: Kathrine Skarsholt