NYHETER i kunstbutikken

Kunstmuseet Nord-Trøndelag er eneste forhandler av Karen Bit Vejles fantastiske papirklipp på strekningen Steinkjer til Mo i Rana . Kunstbutikken er fylt opp av delikat julepynt i mange ulike varianter og nytt av året er fargene sølv og bronse. Årets julegavetips!

Kine Kvalstad og Randi Ø. Lie fra Namsos står bak merket Kong Salmon – flotte produkter laget av lakseskinn. Kolleksjonen består av smykker til han og henne, vesker, toalettmapper, mobildeksler og puter. Hos oss har du en unik mulighet til å få kjøpt disse håndlagede, lekre produktene!

Kunstmuseet kan nå også tilby klesdesign i kunstbutikken. Anne Håbjørg fra Trondheim er kvinnen bak merket MariaIvan, som er er designerklær for dame i naturmaterialer. Enkle og feminine snitt med linjer, knapper og trykk som dekorative element. VELKOMMEN til oss for en hyggelig handel!

Bit papercut vegg jul

Kong Salmon AS