GJEMT? Verk fra samlingen 1988 – 2013

Etter hektiske dager med klargjøring og montering i gallerilokalene, var det endelig klart for utstillingsåpning og markering av Kunstmuseets nye inngangsparti lørdag 22. mars.

Det ble en flott åpning med mange fremmøtte, nydelig musikk og fine ord. Musikerne i Trio Namsos (MiNT) spilte utdrag fra sin nye forestilling Klassisk Uvitenhet og tidligere fylkesgallerileder Asbjørn Hagerup åpnet utstillingen.

Samtidig ble også det nyinnredede kunstverkstedet vist frem. Dagen etterpå var det workshop for barn i kunstverkstedet, og mange hadde møtt opp for å delta på workshop sammen med formidler Yvonne H. Antonsen.
Nedenfor kan du se bilder fra monteringen av utstillingen, fra selve åpningen og av utstillingen i sin helhet.

Trix og Jan webAsbjørn webTrio Namsos kafe webKeramikklosser webInngangsparti webInngangsparti II webGJEMT webIII web    I web      IV web  Barnekunst web   V web